Onze aanpak
Onze aanpak

This is how we do it!

Resultaat boeken, dat is het doel van jouw project. Wel, onze aanpak is hier helemaal op toegespitst.


Elk project is uniek, want elk bedrijf - ook het jouwe - is uniek. En zo benadert Beresterk het dan ook: op maat.

Liever onze diensten bekijken? of enkele projecten?

Hallo.

Wie zijn jullie?

Tijdens onze ontmoeting willen we (bijna) alles leren over jou, jouw team, jouw bedrijf en jouw merk. Tijdens een informele babbel staan jullie dus helemaal centraal. We nemen voldoende tijd om op zoek te gaan naar alle feiten en redenen achter een project, uitdaging, vraag tot samenwerking,...


We stellen de juiste vragen en peilen naar de doelstellingen & doelgroepen. We weten graag wat jullie nu reeds doen op de huidige site, social media, online marketing & campagnes. Ga je voor branding, lead generation of een succesvolle webshop?  Breid je dat graag uit met een contentplan, social media strategie of marketing automation?


Deze eerste stap levert informatie en kennis op. Heel waardevol, toch? Voor ons zijn het de belangrijkste ingrediënten tot een succesvolle samenwerking.

Alles op tafel.

Uitgekiend voorstel dat past.

Puur op vertrouwen een partner kiezen is tricky. Het is nu aan ons om te bewijzen dat wij de juiste match zijn voor jou en jouw doelstelling.


Wij geloven in onze skills. Daarom investeren we heel wat tijd om een uitgebreid dossier op te stellen. Ook al weten we in deze fase nog niet of we voor jou zullen werken. Maar dat remt ons niet af. Tijdens een uitgebreide presentatie doen we ons voorstel uit de doeken. We denken al na over jouw branding en tonen zelfs een werkende landingspagina. Mogelijke budgetten maken het compleet.


Nu weet je al wat een samenwerking met Beresterk kan opleveren. Zelfs voor je een contract tekende. Straf hé.

Aan de slag.

Bouwen maar.

Nu zetten we al onze troeven in. Het project wordt opgesplitst in bijtklare stukken en ingepland bij onze verschillende experten. 


Eerst verfijnen we de strategie wederom met jouw doelstelling in het vizier. In vele gevallen baseren we die op de persona's die we afleiden uit de doelgroep van jouw bedrijf. Zo is de volledige online communicatie gericht op het hart van jouw klanten en schieten we niet in het wilde weg.


Eenmaal onze strategie op punt staat, schakelen we onze creativiteit nog een stapje hoger. We gaan ontwerpen. Huisstijl, grafische elementen, webpagina's, nieuwsbrieven, drukwerk... Het resultaat is een volledige, unieke, visuele taal die perfect past.


Gebruiksvriendelijkheid voor jou en jouw bezoeker zijn het beginsel van het technische luik. Het online project beheren en bezoeken moet een plezier zijn. We zorgen bovendien voor een opleiding waarin we jou en jouw team nuttige tips & tricks leren om het meeste te halen uit het platform.

Content...

... is king.

Nu hebben we een perfect design en een sterke technische ruggegraat. Tijd om bezoekers aan te trekken.


Daarvoor hebben we nood aan heel wat lekkers: teksten, beelden, video, timelapsen,... Ook hier zijn we er voor jou.


Ben jij thuis in content? Super. Wij zorgen ervoor dat je dit zelf perfect in het project kan passen. We staan je bij met raad en daad.


Hulp nodig? Op basis van de persona's van jouw doelgroep creëren we waardevolle content die de bezoekers interesseert. Bovendien zorgen we ervoor dat ze die content vinden (lees: keywordonderzoek). 


Dit is echter geen one shot. We willen mensen blijven aantrekken. Hiervoor stellen we een jaarlijkse contentstrategie op. We delen het jaar op in segmenten (half-, wekelijks, 2-wekelijks, maandelijks,...). Per segment zorgen we voor een campagne met elk zijn doel. Die campagne wordt opgedeeld in acties (blog posts, newsletters, social media posts,...). En we meten onze resultaten. Zo blijven we verbeteren en meer succes boeken. 

Optimaliseer

Evalueer & Evolueer.

Yes! De website staat ondertussen online. Super!


Maar doet die het wel goed? Halen we onze doelstellingen? Zijn er genoeg bezoekers? Converteren die bezoekers? Kunnen we nog verbeteren? Waar laten we punten liggen?


Aan de hand van tools evalueren we het project... En niet éénmalig. Dit is een constant proces van onderzoeken en verbeteren. We evalueren het gedrag van de gebruiker (bijvoorbeeld via heatmaps van 'Hotjar') en gaan dan over tot actie (via A/B testing van 'Optimizly'). 


Enkel zij die blijven verbeteren, blijven winnen. 

Ik denk met plezier mee over jouw online plannen.

Jan Gevers
jan.gevers@beresterk.be of +32 498 128 038

Wij zijn sterk online, maar ook offline.


We hebben dus heel wat kennis, ervaringen en buitengewoon leuk spul te delen. Daarmee kan jij jouw marketing een eigentijdse, frisse impuls geven. 


Het is wel mooi als je dat meteen in je mailbox ontvangt. Juist?

Schrijf in & ontvang de Beresterke - spamvrije - nieuwsbrief.