Street Food Festival
Het project
Design
Development
Marketing
Case studies

Street Food Festival

Totaalconcept voor de meest originele cateringformule, dat ingezet kan worden voor élk feest. Yep, echt altijd!

De klant

Maak kennis met de gouden tandem Maty & Veronique, het brein achter Street Food Festival. De voorbije jaren ontwikkelden deze foodies verschillende hippe horecaconcepten zoals ook o.a. Hapjes & Co en de Fingerfood Truck.

Uitdaging

Tussen alle bestaande food truck festivals en andere party concepten is het belangrijk dat Street Food Festival echt wel de pluimen krijgt die het verdient. Ook is het belangrijk dat potentiële klanten onmiddellijk een offerte kunnen aanvragen via de website én al uit een resem gerechtjes een selectie kunnen maken voor hun feestje.

Oplossing

Een stijl met de nodige dosis rock 'n' roll, véél goud - want kwalitatief eten! - en sterke fotografie die goesting doen krijgen in een stevig feestje.

Het project
Design

Alles begint met een sterke huisstijl

Kan er ooit te veel goud zijn? Nope! Street Food Festival wil ook blinken. Een verdere briefing was dan ook niet nodig om de huisstijl op te bouwen. Het Street Food Festival wordt niet voor niets het meest vernieuwende party concept genoemd en het is belangrijk dat een straffe branding dit concept ondersteunt. 

Development

Meer weten over dit project? Wij vertellen jou hier graag meer over.

Jan Gevers
jan.gevers@beresterk.be of +32 498 128 038

Wij zijn sterk online, maar ook offline.


We hebben dus heel wat kennis, ervaringen en buitengewoon leuk spul te delen. Daarmee kan jij jouw marketing een eigentijdse, frisse impuls geven. 


Het is wel mooi als je dat meteen in je mailbox ontvangt. Juist?

Schrijf in & ontvang de Beresterke - spamvrije - nieuwsbrief.