Insolita
Het project
Design
Development
Case studies

Insolita

Een geschikt vakantiehuis onder de Italiaanse zon vinden, met behulp van professionele én persoonlijke aanpak? Insolita knows what's up

De klant

Insolita betekent “ongewoon, ongebruikelijk, bijzonder" in het Italiaans. En die naam kon niet beter gekozen worden. Een verscheidenheid aan vakantiehuizen die net dat tikketje afwijken van het commerciële, toeristische aanbod.

Uitdaging

De uitdaging zit erin om alle vakantiehuizen - met alle nodige informatie - zo duidelijk mogelijk weer te geven. Voor de klant in kwestie moet het makkelijk zijn om te filteren op regio's, prijzen, faciliteiten en vakantiethema's.

Oplossing

Jouw ideale vakantiehuis gevonden? Bueno! Via één simpele klik, gaat jouw reservering de deur uit. Nog aan het zoeken naar welke regio het best bij jouw vakantie past? Even goed. Je vindt op de website alle belangrijke info en je kan ook gewoonweg een reis op maat laten samenstellen door het enthousiaste Insolita-team.

Het project
Design

Maar eerst... Een nieuwe huisstijl!

First things first. Vooraleer wij van start gingen met de website, kreeg de huisstijl een total make over. Enter: het nieuwe logo. Een strak ontwerp met een Italiaans sausje van de beste Italiaanse reisingrediënten: zon, zee en... olijven!

"Het is belangrijk dat onze website niet te doorsnee is en dat het voldoende Italiaanse sfeer opwekt."

Lieve, Insolita
Development

'Information is key'

Via een handige beschikbaarheidskalender kan je checken of het droomvakantiehuis beschikbaar is in jouw gewenste periode. 

Graag jouw project bespreken? Slechts één adres: Jan!

Jan Gevers
Neem contact op

Wij zijn sterk online, maar ook offline.


We hebben dus heel wat kennis, ervaringen en buitengewoon leuk spul te delen. Daarmee kan jij jouw marketing een eigentijdse, frisse impuls geven. 


Het is wel mooi als je dat meteen in je mailbox ontvangt. Juist?

Schrijf in & ontvang de Beresterke - spamvrije - nieuwsbrief.