EOS Tracé
Het project
Design
Development
Case studies

EOS Tracé

Eos Tracé toont het volledige traject per voedingsproduct. Je kan elke stap in het proces volgen en de impact ervan leren kennen.

De klant

EOS Magazine [Cascade uitgeverij] is niet de eerste de beste. Zij zijn dé referentie als wetenschappelijk magazine. Geen wonder: er worden kosten, noch moeite gespaard om alle -immer correcte- feiten bijzonder knap te presenteren.

Uitdaging

Eos wil het traject van voedingsproducten vastleggen en publiceren. Zo'n traject kan wel enkele honderden stappen kennen. Daarnaast willen we niet enkele, maar vele producten presenteren... op een gebruiksvriendelijke manier.

Oplossing

We stellen een strategie op na analyse van de content, vereisten en doelen. Die passen we toe op een sterk platform dat content structureren 'easy peasy' maakt. We voegen een sterk design met logische UX in de mix die de gebruiker de content netjes afleverd. Uiteraard blijven we het project monitoren om zo regelmatig nuttige verbeteringen aan te brengen.

Het project
Design

Functioneel design

Uiteraard heeft EOS Magazine een sterke huisstijl. Elke portaal, ongeacht het medium presenteert zich in die huisstijl. Met plezier gingen we hiermee aan de slag. Het resultaat is een responsive website die perfect in de EOS-familie thuis is.


Aangezien een tracé zich afspeelt op een tijdlijn, is dit een belangrijk grafisch element. Op de tracé-detailpagina valt die meteen op. Maar het werd opgesplitst. Dit om de verschillende categorieën duidelijk te maken. Zo weet de bezoeker op eender welk moment van de tijdlijn waartoe dat stuk content behoort.

Development
 

Wij zijn sterk online, maar ook offline.


We hebben dus heel wat kennis, ervaringen en buitengewoon leuk spul te delen. Daarmee kan jij jouw marketing een eigentijdse, frisse impuls geven. 


Het is wel mooi als je dat meteen in je mailbox ontvangt. Juist?

Schrijf in & ontvang de Beresterke - spamvrije - nieuwsbrief.